4. aprill 2014

5.b klassi esimene kokkupuude kudumisega - kevadised peapaelad

5.klassi esmakordselt kudumisega kokku puutunud õpilased said valmis väga hästi kootud peapaeltega. Tööd soojendavad ja kaunistavad õpilaste päid - ilusat kevadet!

KÄRT oma peapaelast: "Peapaela kudumine oli väga tore, kui välja arvata mõned närvi ajavad sõlmed. Tulemusega olen aga väga väga rahul."

VAATA KÕIKI PEAPAELU!



ANNELY oma peapaelast: "Peapaela kudumine läks hästi, aga vahepeal oli juba selline tunne, et võiks midagi uut kuduma hakata."

KATI oma peapaelast: "Minu peapaela tegemine läks väga hästi - õppisin kudumise paremini selgeks".

JOHANNA CATARINA oma peapealast: "Tänu sellele tööle õppisin ma hästi kuduma. Vahel tüdinesin ära, kuid mulle meeldis kududa. "

IRIS oma peapaelast: "Kui peapael valmis sai, ei tundunud see mulle nii ilus, aga kui olin tööle lisanud kaunistuseks lille, sain aru, et ei oleks kuskilt poest kenamat peapaela leidnud."

ANNA CELINE oma peapaelast: "Arvestades sellega, et töö alguses ei teadnud ma kudumisest midagi, olen endaga väga rahul."

KERTU oma peapaelast: "Minul läks hästi ja kõik tuli täpselt nii nagu ma tahtsin."

ALINA oma peapaelast: "Õppisin palmikut kuduma ja see tuli mul hästi välja. Suutsin ka tekkinud vead ise ära parandada."

HIINE oma peapaelast: "Mulle väga meeldib enda peapael ning mulle väga meeldis seda teha, sest sain palju uut teada."

NATHALI oma peapaelast: "Peapaela kudumine  tuli kasuka, kuna selle käigus õppisin hästi kuduma. Uusi asju on minu meelest väga tore õppida."

HELE-RIIN oma peapaelast: "Peapaela kudumine oli huvitav, lõpptulemus tuli armas ja ma kindlasti hakkan oma peapela kandma. "


CARMEN GRETE oma peapaelast: "Mul tuli vahepeal kudumise "laviin" peale, aga vahepeal jällegi ei jaksanud üldse kududa. Tulemusega jäin väga rahule."

PAULA oma peapaelast: "Ma ei jäänud oma töö kokkuõmblemisega rahule, kuid kudumisega jäin väga rahule."

MARII oma mütsist: "Kudumine läks väga toredalt ja kiiresti, algul oli küll natuke keeruline, kuid üsna pea sai kudumine selgeks."

CARMEN oma peapaelast: " Minu meelest tuli mul peapael ilusat värvi ja hakkan seda kindlasti kandma."

JOHANNA MARIA oma peapaelast: "Muidu mulle peapaela tegemine meeldis, ainult alustamine oli natuke raske. Lõpuks läks ikka hästi ja suuri takistusi ei tekkinud."
KARMEL oma peapaelast: "Tegemist oli lihtsa ja huvitava tööga ning olen oma peapaelaga rahul, sest see tuli ilus."

Kommentaare ei ole: